- Media strategiyani ishlab chiqish
Media-loyihangizning rivojlanish yo'nalishini aniqlash, medianing salohiyati va bozordagi o'rnini oshiradigan asosiy o'zgarishlarni rejalashtirish.
- Qiziqarli kontent yaratish
Auditoriya uchun qiziqarli mavzularni topish, axborotni yetkazishning an'anaviy va yangi formatlaridan foydalanish.
Kontentni rejalashtirish, uni ilgari surish va sotish. Jurnalistlar ishi sifatini nazorat qilish, auditoriya va uning afzalliklarini tahlil qilish.
- Jurnalistikada vizuallashtirish vositalaridan foydalanish
Oddiy va bepul vizuallashtirish vositalari yordamida multimediya vositalarini yaratish va tayyorlash.
- OAVni monetizatsiya qilish
Tahririyatning moliyaviy faoliyatini rejalashtirish, rivojlanishning optimal biznes-modelini izlash, reklamani jalb qilish, moliyaviy mablag'larni jalb qilishning standart va nostandart usullari.
- O'z materiallarini ilgari surish
Ijtimoiy tarmoqlarda kontentni ilgari surishning optimal kanallarini aniqlash. Kontentni ehtiyojlar va o'ziga xos xususiyatlarga muvofiq "qayta qadoqlash